Tuesday 8 May 2012

SMAD atau UniSZA

hmmm... 7 mei 2012. Aku check semakan keputusan UPU. Dup dap dup dap, nervousnyer.... Isi no kad pengenalan and klik masuk. Lembab pulak internet ni...... Alhamdulillah, syukur Ya Allah

NO. KAD PENGENALAN / MYKAD: 941117******
NAMA: LIYANA IKHWANI BINTI ABDUL LATIF

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
D2033 - DIPLOMA TEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN
UNIVERSITI SULTAN ZAINAL ABIDIN
Aku dapat ape yang aku harapkan. Berair rase mata. Menjerit aku kat situ gak. Subhanallah, gumbira rasa hati. Ok la, bley amek stam. Orang kte diploma msok bulan 9 kan. Aku pown percaya la. Sekali tgk la surat tawaran sementara.....


Rujukan Kami : UniSZA.P/2/AK/652-2 Jld.2 (10)


Tarikh            : 07 Mei 2012
 Nama Calon  :   LIYANA IKHWANI BINTI ABDUL LATIF (941117******)
 Alamat  :   NO **, JALAN ******, TAMAN C***** J***
 :   4****, B*********
 :  SELANGOR
 Saudara/i,
  TAWARAN KEMASUKAN KE UNIVERSITI SULTAN ZAINAL ABIDIN(UniSZA)
  SEMESTER I SESI 2012/2013
Adalah kami dengan sukacitanya memaklumkan bahawa saudara/i ditawarkan mengikuti program pengajian di UniSZA seperti berikut:
           Program Pengajian  :   DIPLOMA TEKNOLOGI MAKMAL PERUBATAN  
           Kod Program Pengajian  :   D2033
           Fakulti  :   FAKULTI PERUBATAN & SAINS KESIHATAN
           Kampus  :   KOTA
           Tempoh Pengajian  :   3 tahun
          Sila datang mendaftar di :-
           Tempat  :   PEJABAT KOLEJ KEDIAMAN UniSZA, KAMPUS GONG BADAK
           Tarikh  :   4 Jun 2012 (Isnin)
           Masa  :  8.30 pagi - 12.00 tengahari
2.   Pengurusan Universiti berhak menarik balik tawaran kemasukan ini sekiranya terdapat perkara-perkara yang tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan atau saudara/i mempunyai kecacatan yang boleh menjejaskan dan memudaratkan bagi mengikuti program yang ditawarkan.
3.   Seterusnya saya bagi pihak Pengurusan Universiti mengambil kesempatan ini mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kerana saudara/i terpilih mengikuti program pengajian di Universiti ini.
Sekian, terima kasih.
Yang Benar
ISMAIL BIN MUSA
Timbalan Pendaftar Kanan
Bahagian Pengurusan Akademik
b.p. Pendaftar


Hamekau, dftr bulan 6 kot. yoyo'o jer org dok kte bulan sembilan. Hadoih la, mcm mne lak gan STAM ni, matriks ary tu mmg aku da reject awal2 da. Ni mmg kos yg aku harapkan sgt2. Tp btol la, ayah aku ckp, ni masa dpan aku. Aku yang kne wat keputusan. So, dgn berat hatinya disini aku ingin menyatakan bahawa aku akan tarik diri dari STAM and menuntut di UniSZA. Sob sob sob... Pilunya hatiku. Aku da jatuh syg kat SMAD and PERMAS. Baru nk msok 2 bulan aku kat sini. Aku dah nak mengundur diri. Ya Allah permudahkanlah urusan aku. Semoga pilihan ini terbaik buat aku. Peliharalah aku dari kebinasaan dan penyesalan.












3 comments:

  1. kalo dibanding dengan stam saya yakin pilihan diploma di unisza adalah yang terbaik..tapi dibanding lak dengan matrik saya rasa 50:50

    ReplyDelete
  2. thnx 4 ur opinion, sy skang pown tgh consider between matrik and unisza...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai saya baru mengalami dilema yang sama....jadi last2 awak ambil yang mana?

      Delete