Monday 23 April 2012

STAM(^_^)

27 Mac 2012 : Selasa, aku menjejakkan kaki ke Sekolah Menengah Addiniah Jelutong(SMAD), Perak. Hari tersebut aku dah mendaftar sebagai pelajar STAM di sekolah tu. Hati mula teruja, sebab ini kali pertama aku merasa duduk dia asrama yang jauh dr rumah. Risau pun ade dlm hati, tapi aku cuba kikis dan yakinkan diri aku yang aku mampu jaga diri, insyaAllah....


Esoknya 28 Mac 2012 : Rabu, kali pertama aku menjejakkan kaki dalam kelas 6STAM/PEERMAS. Bimbang jugak mulanya, takut tak dapat sesuaikan diri. Tapi alhamdulillah ade sahabat2 dari SMA-MAIWP yang sudi berikan tunjuk ajar. Harap2 dapat sesuaikan diri kat sini....


Sekarang ni dah sebulan aku jadi pelajar (SMAD). Alhamdulillah da dapat biasakan diri dgn suasana kat sini. Walaupun ade beberapa subjek yang aku tak dapat nak catch up tapi insyaAllah semua ok. Aku harapkan yang terbaik untuk setiap urusan aku.

No comments:

Post a Comment